משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

איזה רמת TOG לבחור עבור שק השינה של התינוק שלכם?

אתם רוצים לקנות שק שינה או טורבולט לתינוק שלכם ומתלבטים לגבי ה-TOG? אנחנו מסבירים לכם איך לבחור את מדד החום הנכון לשק השינה שלכם, וגם מהי הטמפרטורה הנכונה לחדר התינוק.

 

ראשית, מהו TOG?

TOG היא יחידת מדידה של חום המשמשת לבגדי שינה לתינוקות. ככל שה-TOG גבוה יותר, הבד חם יותר, וככל שה-TOG נמוך יותר, הבד פחות חם.

 

כדי לבחור את ה-TOG המתאים לתינוק שלכם, עליכם להתחשב בטמפרטורת הסביבה של חדר התינוק. אם הטמפרטורה בחדר נמוכה מ-16°C, בחרו שק שינה עם TOG של 2.5 ומעלה. לחדר שהטמפרטורה בו נעה בין 16°C ל-20°C, אנו ממליצים על שק שינה עם TOG של 1.5 עד 2. אם הטמפרטורה בחדר גבוהה מ-20°C, בחרו שק שינה עם TOG של 0.5 עד 1.

לתינוקות חדשים, מומלץ שק שינה עם TOG של 2.5 עד 3.5. עם זאת, וידאו ששק השינה מותאם היטב ושאין עודף בד שעלול לגרום לחנק.

הנקודות העיקריות לזכור בעת בחירת TOG לשק השינה של התינוק שלכם:

* TOG היא יחידת מדידה של חום המשמשת לבגדי שינה לתינוקות.

* ככל שה-TOG גבוה יותר, הבד יהיה חם יותר.

* כדי לבחור את ה-TOG המתאים לתינוק שלכם, התחשבו בטמפרטורת הסביבה של חדר התינוק.

* אם הטמפרטורה בחדר נמוכה מ-16°C, בחרו שק שינה עם TOG של 2.5 ומעלה.

* אם הטמפרטורה בחדר היא בין 16°C ל-20°C, מומלץ שק שינה עם TOG של 1.5 עד 2.

* אם הטמפרטורה בחדר גבוהה מ-20°C, בחרו שק שינה עם TOG של 0.5 עד 1.

* לתינוקות חדשים, מומלץ שק שינה עם TOG של 2.5, אך ודאו ששק השינה מותאם היטב ושאין עודף בד שעלול לגרום לחנק.

* בסופו של דבר, בחירת ה-TOG תלויה במספר גורמים, כולל טמפרטורת הסביבה, גיל וגודל התינוק שלכם. הקפידו לבחור שק שינה המתאים היטב ונוח לתינוק שלכם.

 

בחירת שק השינה הנכון לתינוק שלכם

הנה כמה נקודות נוספות לזכור בעת בחירת שק השינה כדי להבטיח שינה נוחה ובטוחה:

* ודאו ששק השינה עומד בתקני הבטיחות הנוכחיים. הוא צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד בשחיקה, כביסות תכופות ותנועות התינוק במהלך השינה.

* אם אתם משתמשים בשק שינה עם שרוולים, בדקו שהשרוולים מותאמים היטב ושהתינוק שלכם לא יכול להסיר אותם ולהישאר חשוף במהלך הלילה.

* אם התינוק שלכם נוטה להזיע, בחרו שק שינה מבד נושם כדי למנוע התחממות יתר ואי נוחות.

* אם אתם משתמשים בשק שינה עם רוכסנים או כפתורי לחיצה, ודאו שאלמנטים אלה לא נוגעים בעור התינוק שלכם כדי למנוע גירויים בעור.

* אם אתם בוחרים בשק שינה עם פתחים לזרועות, ודאו שהפתחים רחבים מספיק כדי לאפשר זרימת אוויר טובה, אך לא רחבים מדי כך שזרועות התינוק שלכם לא יצאו מהשק.

על ידי מעקב אחר עצות אלה, תוכלו לבחור את שק השינה המתאים ביותר לתינוק שלכם ולהבטיח לילות שקטים ונוחים לכל המשפחה.

 

הטמפרטורה בחדר התינוק

הטמפרטורה האידיאלית לחדר תינוק היא בין 18 ל-20 מעלות צלזיוס. שימוש במדחום לבדיקת טמפרטורת החדר הוא נוהג טוב להבטחת הנוחות והבטיחות של התינוק שלכם. זכרו גם להלביש את התינוק שלכם בהתאם לטמפרטורת הסביבה ולהבטיח שהחדר מאוורר היטב כדי לקדם איכות אוויר טובה.

 

חשוב גם להתחשב בגורמים אחרים שעשויים להשפיע על הטמפרטורה בחדר התינוק שלכם, כגון בידוד החדר, נוכחות של חלונות ומקורות חום אחרים. ודאו שהחדר מבודד היטב שהחלונות מצוידים בוילונות או תריסים לוויסות הטמפרטורה. הימנעו גם מהצבת מיטת התינוק שלכם ליד רדיאטור או מקור חום ישיר.

בנוסף למעקב אחר טמפרטורת החדר, חשוב לעקוב אחר טמפרטורת הגוף של התינוק שלכם. זכרו שתינוקות חדשים עדיין לא מווסתים את טמפרטורת הגוף שלהם כמו מבוגרים, לכן הלבישו את התינוק שלכם בהתאם כדי למנוע הזעה או התקררות.

Website By TalPress