משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

איך לבחור כרית הנקה?

אם חווית הריון היא כמובן תקופה מלאת שמחה, זו גם תקופה המסמלת שינויים גדולים בגוף. הבטן גדלה, מרכז הכובד משתנה, וכל השינויים הללו אחראים לעתים קרובות לכאבים, אי נוחות או מטרד. ברגעים אלה, כרית ההנקה, הנקראת גם כרית הריון, תהפוך לאביזר החיוני שלך. אז, למה צריך כרית הנקה? איך לבחור כרית הנקה טובה? Candide עושים כל מאמץ להציע לך את כרית ההנקה המתאימה שתענה על כל צרכייך.

 

לישון בשלווה עם כרית הנקה

כרית ההנקה מעוצבת במיוחד כדי להקל על גופה של האם לעתיד ומספקת נוחות מרבית במהלך ההריון. בשלב זה, הגוף מראה סימני עייפות: כאבי גב תחתון, רגליים כבדות, בטן גדולה בחודשים האחרונים, וכו'. בזמן מנוחה או לפני השינה, כרית ההריון תקל על ההתמקמות במיטה ותעזור לך למצוא תנוחה נוחה. היא תשמש כתמיכה לייצוב הבטן, להרפיית העורף, להרמת הרגליים… כרית ההנקה משמשת במגוון דרכים ומתאימה לצרכים שלך.

 

שימוש בכרית הנקה להאכלת התינוק בנוחות

 

לאחר הלידה, התינוק יזדקק להאכלות רבות ביום, כל ארוחה נמשכת כ-20 דקות. במהרה, רגעים מיוחדים אלה עלולים להפוך לסמל של עייפות ועלולים ליצור התכווצויות ואפילו כאבים בזרועות ובכתפיים.

לכן כרית ההריון תהיה שימושית מאוד, היא תתאים את עצמה לפונקציה חדשה, היא תהפוך לחברה החיונית החדשה שלך להנקה.

כרית ההנקה יכולה לעזור לך להחזיק את ראש היילוד בגובה השד שלך במהלך ההנקה. את או האבא תוכלו לנוח את הזרועות בזמן האכלה בבקבוק. ניתן גם להניח את התינוק ישירות על הכרית, מה שיקדם את הנוחות שלך וגם של התינוק.

 

כרית הנקה רב-תכליתית

אצל Candide , כרית ההנקה Multirelax היא מוצר המציע לך פונקציה משולשת: כיסא נדנדה. תוכלי להניח את התינוק בקן נוח אמיתי, הוא יהיה מוחזק בבטחה הודות לתחתוני התמיכה וחגורה מתכווננת.

איך לבחור את כרית ההנקה שלך?

 

את בוודאי שואלת את עצמך "איזו כרית הנקה לבחור?" הנה כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן.

הגודל הנכון

כדי לארח את האמא והתינוק בתנוחה בטוחה, כרית ההריון צריכה להיות ארוכה מספיק. בממוצע, הדגמים נמדדים ב-170 ס"מ ויכולים להגיע לממדים של 140 ס"מ עד 190 ס"מ. אנו ממליצים לבחור כרית קצת יותר גדולה ממך.

קריטריון נוסף לבחירת כרית ההריון הנכונה: לקבוע את השימוש בכרית ההריון שלך. אם את רוצה להשתמש בה מיד לאחר הלידה, דגמים קצרים יותר יהיו מתאימים יותר כי הם יאפשרו לך יותר ניידות במהלך ההנקה.

 

הצורה:

קיימות צורות שונות:

בצורת U: זוהי הצורה הנפוצה ביותר.

* בצורה מוארכת: היא דומה לכרית גלילית שנמצאת בשימוש תכוף במיטה. היתרון של סוג זה של כרית הוא שהיא יותר גמישה, ניתן למקם אותה כרצוננו.

בצורת C: היא דומה לדגם בצורת U, אך קצרה יותר.

* בצורת טריז (או V): עם פינה יותר זוויתית מאשר הכרית בצורת U, היא מציעה התאמה אחרת למבנה הגוף שלך.

בחירת צורת כרית ההנקה שלך תלויה שוב בשימוש שאת רוצה לעשות בה ובמבנה הגוף שלך. אם את רוצה להשתמש בכרית זו פשוט כדי למצוא תנוחה טובה יותר לשינה, כרית בצורת טריז או C יכולה להספיק. אם, עם זאת, את רוצה גם להשתמש בכרית להנקה, הצורה ב-U היא הכרחית.

 

המילוי:

חשוב לבחור כרית שהיא יציבה אך גמישה. למעשה, כרית קשה מדי או נוקשה מדי עלולה לא להתאים לצורות שאת רוצה לתת לה, ולהפך, כרית רכה מדי עלולה לקרוס. מסיבה זו, מומלץ להשקיע בכרית הנקה איכותית שממלאת היטב את הפונקציות שאת רוצה.

בדרך כלל, כריות ההנקה ממולאות בכדורי פוליסטירן זעירים שמעניקים יותר גמישות וקלות משקל. להורים אורגניים, מילוי של כדורי כוסמת או גרגרי שעם הוא גם אפשרות.

 

בחירת מוצרים

עכשיו שיש לך את כל המידע לבחירה, הנה בחירה של כריות הנקה מ-Candide. למוצרי תינוקות נוספים, אל תהססי לבקר באתר שלנו Cbabygroup.com .

איך לטפל בכרית ההנקה שלך?

לאמהות שרוצות להשתמש בכרית ההריון להנקה, היא עלולה להיות מכוסה בכתמים קטנים הקשורים לארוחת התינוק, לכן צריך לחשוב על תחזוקה שלה. לשם כך, העדיפי כרית עם כיסוי נשלף.

כאשר היא מוכנה לכביסה במכונה, כווני אותה ל-30°C כדי לשמור על הטקסטיל של כיסוי כרית ההריון. החומרים המרכיבים בדרך כלל את הכרית הם כותנה או פוליאסטר אשר מתדרדרים בקלות רבה בעת תחזוקה לא נכונה. אנו לא ממליצים על מייבש כביסה, שעלול לפגוע בסיבי הטקסטיל.

עם זאת, אם התינוק השאיר כתמים עקשניים על כרית ההנקה, את יכולה באופן חריג לכבס אותה ב-60°C. כרית ההריון שלך לא תיפגע אם תכבסי אותה פעם או פעמיים קצת יותר חזק. עם זאת, אנו ממליצים בחום לשמור על כביסה רגילה של הכיסוי ב-30°C.

 

עדיף להעדיף אבקות כביסה שמיועדות במיוחד לכביסת תינוקות או אקולוגיות, מכיוון שעור התינוק רגיש מאוד ואבקת הכביסה היא מוצר אגרסיבי שעלול לגרום לגירויים בעור.

ומה אם אני נוסעת עם התינוק?

 

אם תכננתם טיול משפחתי עם התינוק, כרית ההנקה יכולה להפוך במהרה למסורבלת. כדי לפתור בעיה זו, משענת הזרוע להנקה תהיה בת הברית הטובה ביותר שלך. הפורמט הקטן שלה יאפשר לך לקחת אותה לכל מקום.

קלה מאוד לשימוש, להורים וגם לשאר המשפחה, היא תספק יותר נוחות ותמיכה. כל שעלייך לעשות הוא להחליק את משענת הזרוע להנקה מתחת למרפק או לפרוש אותה כדי להניח עליה את התינוק. משענת הזרוע תתאים כמובן לכל מבני הגוף.

Website By TalPress