משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

איך להלביש תינוק בקיץ?

הקיץ מתקרב והטמפרטורות הגבוהות מלוות את העונה. בעוד שגופך המבוגר יודע לווסת את הטמפרטורה שלו, זה עדיין לא המצב עבור התינוק שלך. אל דאגה, הצוות שלנו מייעץ לך כיצד להלביש תינוק בקיץ ולאמץ את ההרגלים הנכונים.

 

אילו בגדים עדיף להלביש לתינוק בקיץ?

כשהקיץ מגיע, אנחנו נוטים באופן טבעי להעדיף בגדים קלים יותר בארון. אבל חשוב לדעת שחיוני להתאים את הלבוש הקיצי של ילדך לגילו.

לאחר 9 חודשים בבטן אמא, לתינוק יהיה קשה לווסת את הטמפרטורה שלו. במהלך 6 החודשים הראשונים לחייו, הוא יבלה את רוב זמנו בישיבה או בשכיבה. לכן, כדאי להלביש אותו בבגדים מכסים כמו אוברול או בגד גוף. עם זאת, כדי למנוע מבגדים אלה לאגור יותר מדי חום, העדיפו בדים נושמים כמו כותנה, פשתן, במבוק בגוונים בהירים יותר (לבן, בז', פסטל…).

כשהתינוק יהיה מעל גיל 6 חודשים, תוכלו להלביש אותו בבגדי קיץ דומים לשלכם כמו שמלות או סטים של מכנסיים קצרים וחולצת טי. כך תוכלו לשלב בין ההנאה מהלבשת ילדכם בבגדים יפים לבין הנוחות הנדרשת כדי שיוכל לעמוד בקלות בחום הכבד.

עם זאת, אל תשכחו את כלל הזהב בכל הנוגע לבגדי תינוקות: תמיד להכין שכבה נוספת מעבר לשלכם! מכיוון שילדים מתקררים מהר, יהיה חבל לא להיות מוכנים לכסות אותם בזמן. לכן, זכרו תמיד לכסות את הבטן שלהם, על ידי הבאת בגד גוף קטן למקרה הצורך. כמובן, במקרה של חום כבד, כלל זה אינו חל. התינוק עלול לסבול מהתחממות יתר.

לבסוף, בנוגע לבגדים באופן מפורט יותר, אנו ממליצים בחום על בגדים שבהם התינוק שלכם יוכל לנוע בקלות, וכן על חומרים נוחים. במקרה של חום כבד, העדיפו למשל מכנסי בד, שהם קלים ונוחים יותר, על פני מכנסי ג'ינס קצרים!

אילו חומרים עדיף לבגדי הקיץ של התינוק?

כפי שמומלץ למבוגרים, חומרים קלים ונושמים אידיאליים לבגדי קיץ. כותנה היא למעשה אחד החומרים המתאימים ביותר. זהו בד קל, גמיש, נעים למגע ולא מגרה את עורו העדין של התינוק שלכם. הוא גם מאפשר לפלוט חום ללא תחושת רטיבות. נאהב ונשתמש בכל הגרסאות שלו: מוסלין כותנה, גזה כותנה, פופלין כותנה ועוד..

 

פשתן הוא גם אלטרנטיבה מצוינת. כחומר טבעי, פשתן הוא קל ועדין לעור הרגיש של התינוקות הקטנים שלכם. במבוק גם עונה על אותן תכונות, נאהב במיוחד את הבמבוק האורגנית בזכות תכונותיה הסופגות.

מנגד, יש להימנע מחומרים סינתטיים. הם נוטים לעודד הזעה, וגם להידבק לגוף בטמפרטורות גבוהות, מה שמאוד לא נוח.

להכין את הדברים החיוניים ליציאה עם התינוק בקיץ

בטיולי הקיץ, חשוב לחשוב על הגנה טובה על התינוק מפני קרני השמש. לשם כך, מומלץ מאוד לחבוש כובע או כובע מצחייה כדי להצל על החלק העליון של ראשו. כדי לשמור על עיניו, משקפי שמש יאפשרו לו לא להיות מסונוור. שימו לב לבחור משקפיים עם עדשות מקטגוריה 3, בתקן CE, המכסות היטב את עין הילד ועם מסנני אנטי-UVA, אנטי-UVB, אנטי-UVC.

 

כדי להגן על עורו העדין של התינוק, קרם הגנה יהיה בעל הברית הטוב ביותר שלכם! מכיוון שעורם של תינוקות רגיש מאוד, השתמשו במקדם הגנה של 50 ומעלה. כמו כן, מרסס מים יהיה שימושי מאוד לרענון לאורך כל היום.

אנחנו עדיין רואים הרבה הורים מכסים את העגלה בחיתול כדי להגן על התינוק מהחום וקרני UV… אבל זה דווקא ההפך! מכיוון שהאוויר לא יכול לזרום, אפקט החימום יתר יכול לגרום לתינוק לעלות עד 7 מעלות. אנו ממליצים במקום זאת להשתמש ברשת נגד יתושים המותאמת לעגלה שלכם כדי להגן מפני עקיצות ולקבע שמשייה כדי לכוונן את החשיפה לשמש.

 

איך להלביש תינוק בקיץ בלילה?

בגלל הטמפרטורות הגבוהות בקיץ, השינה של ילדכם עלולה להיות מופרעת. העדיפו להניח את התינוק בחדר הקריר ביותר לתנומות במהלך היום. הטמפרטורה האידיאלית לחדר תינוקות היא בין **18°C ל-20°C**.

 

באשר ללבוש השינה של התינוק, אתם יכולים לבחור בגד גוף עם שרוולים קצרים או שק שינה קל ללא שרוולים.  היתרון של שק השינה הוא שהוא מרגיע את התינוק שלכם בזכות אפקט העטיפה שלו.

אם הטמפרטורות עולות מעל 28 מעלות, אתם יכולים בהחלט להשכיב את התינוק שלכם לישון בחיתול בלבד.

איך לדעת אם לתינוק חם מדי?

לאחר מנייה של כל הנקודות המרכזיות הללו כדי לוודא שהתינוק מתמודד עם החום בצורה הטובה ביותר, איך לדעת בכל זאת אם אין חם לו מדי? הדרך הטובה ביותר לדעת זאת היא להעביר את היד שלכם באזור העורף שלו. אם אתם מרגישים שאזור זה לוהט, זה אומר שצריך להוריד לו קצת בגדים. אל תסמכו על הטמפרטורה של הידיים או הרגליים שלו, הן לעתים קרובות מטעות.

התינוק יכול גם להביע את אי הנוחות והסבל שלו על ידי בכי, צעקות והתפתלות. נסו לרענן אותו באמבטיה של מים פושרים או לתת לו לשתות מים. אם הוא נרגע, זה אומר שאכן היה לו חם.

עכשיו יש לכם את כל המרכיבים לדעת איך להלביש תינוק בקיץ. נותר לכם רק ליהנות במלואה מעונה זו תחת השמש.

Website By TalPress