משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

איך לעזור לתינוק לישון?

האם אתם עומדים להיות או שאתם הורים חדשים ואתם תוהים איך לעזור לתינוק שלכם לישון? אל תזוזו, קוראלי דוהין, עובדת תמיכה הורית ופרינטלית באנז'ה עונה על כל השאלות שלכם.

 

איך להגדיר שגרות כדי לעזור לתינוק שלכם להירדם?

בסביבות גיל 3 חודשים, הקצב של התינוק יהיה הרבה יותר יציב במהלך היום. וכך, זה הזמן שבו נבוא להגדיר את השגרות והטקסים שלנו.

למעשה, לעתים קרובות מאוד, אנחנו מדברים על טקסים שיש להגדיר לפני השינה, בעוד שיהיה חשוב ביותר להגדיר זאת לאורך כל היום. הילד זקוק לנקודות התייחסות לאורך כל היום, אז תצטרכו לבחור את הטקס שלכם, וזה יכול להיות הרבה דברים! לדוגמה, אחרי האמבטיה, המשיכו עם הנקה או בקבוק, ואז עלו לחדר של התינוק והלבישו לו את הפיג'מה. לבסוף, בלו קצת זמן במתן עיסוי או קריאת סיפור בהתאם לגילו. יש להגדיר טקס זה לאורך כל היום: לתנומת הבוקר, תנומת הצהריים ותנומת הערב.

איך לזהות סימני עייפות אצל תינוקות?

לפעמים, אנחנו מפספסים את הסירה. כשאני אומרת שאנחנו מפספסים את הסירה, זה בגלל שכשאנחנו רואים את סימני העייפות (שפשוף עיניים, פיהוקים וכו') אצל הילד שלנו, אנחנו נוטים ללכת לישון מאותו רגע. חוץ מזה שזה לעתים קרובות מאוחר מדי. למעשה, אנחנו צריכים לצפות את הסימנים האלה. לכן צריך לצפות בילד שלך במשך מספר ימים, ולהבין מתי מופיעים הסימנים האלה ולהקדים ב-15 עד 20 דקות את יישום טקס השינה שלך בזמן הנכון.

מה לעשות אם לתינוק יש קשיי שינה?

ראשית כל, תצטרכו לחקור ברמה הפיזית. האם לתינוק יש רפלוקס? אנחנו יכולים לדבר על רפלוקס פנימי וחיצוני, וזה לא תמיד נראה על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות. אז, כדי להצליח לשלול אפשרות זו, תצטרכו לצפות בתינוק, להקשיב לעצמכם ומעל הכל לבטוח בעצמכם כי תינוק קטן שבוכה כל היום זה לא נורמלי. כמו כן, זה לא רק רפלוקס שיכול להקשות על תינוק לישון. זה יכול להיות גם ברמת המעבר עם עצירות, יכולים להיות גם כאבי שיניים, וכו'. כל הדברים הקטנים האלה חשובים, במיוחד בשבועות הראשונים של החיים כשהכל יתיישב עבור התינוק.

 

האם ההריון והלידה יכולים להשפיע על השינה של התינוק שלי?

במהלך 9 חודשי ההריון, אנחנו יכולים לחוות הרבה דברים, ואנחנו יכולים בקלות להרגיש מתוחים. בהתאם לסיפור של כל אחד, חשוב להבין שהתינוק מגיע עם סיפור, ומטען רגשי שלא תמיד שייך לו. גם ללידה יכולה להיות השפעה אמיתית על התפתחות התינוק. אנחנו לא יודעים איך התינוק חווה דברים, גם אם בשבילכם הלידה עברה טוב, עבור התינוק אנחנו לא יודעים איך הוא חווה את מסלול הלידה הזה. כי לידה היא עדיין אלימה. אכן, הוא היה בפקעת הקטנה שלו במשך חודשים וחודשים, ופתאום הוא עובר לעולם עם רעש, אור, שבו הוא צריך ללמוד לנשום אחרת, גם להיזון אחרת… ואז, כל מה שצריך זה שלתינוק יהיה חבל טבור סביב הצוואר, יצטרך טיפול בלידה, ייוולד בניתוח קיסרי או אפילו יופרד מאמו בלידה כדי שלכל זה יהיו קשרים עם בעיות היומיום של הילד ובמיוחד עם השינה שלו.

 

איך לעזור לתינוק לישון?

כדי לעזור לתינוק שלך לישון, במיוחד בשבועות הראשונים של החיים, חשבו על מגע עור לעור. אנחנו מדברים על זה בעיקר בלידה, אבל מעניין להמשיך בזה כי יש הרבה יתרונות לפרקטיקה הזאת… ובמיוחד לשינה! היו רגועים, עשיית מגע עור לעור לא תהפוך את התינוק שלכם לתינוק שיבקש את הזרועות שלכם כל הזמן. אז, כדי לעזור לילד שלכם לישון, יהיה חשוב שיהיה לו מזרן טוב, שנבחר בקפידה.

ולבסוף, כל מה שהוא עיסויים, אמבטיות ורפלקסולוגיה הם כלים שיכולים באמת לעזור לכם לעזור לתינוק שלכם לישון.

עכשיו אתם יודעים יותר על הטיפים שלנו לעזור לתינוק לישון. עם זאת, אם עדיין יש לכם שאלות, אל תהססו לבקר במאמר שלנו 4 טיפים לעזור לתינוק לישון.

Website By TalPress