משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

הנקה משולבת: איזון הרמוני

בחרת להניק את ילדך אבל זה לא נראה מספיק עבורו? את חוזרת לעבודה בקרוב אבל לא רוצה להפסיק להניק? אולי הנקה משולבת היא הפתרון שחיכית לו! אכן, ההנקה מסתגלת כעת למציאות בה האב רוצה לקחת חלק בארוחות הראשונות של ילדו ובה האם עובדת. הגישה של שילוב חלב אם עם חלב מלאכותי מציעה גמישות מבורכת. אבל איך זה עובד? איך לגרום לתינוק להתרגל לבקבוק ולגמול אותו מהשד? אנחנו מספרים לך הכל!

 

מהי הנקה משולבת?

הגדרה

לפי רשויות הבריאות הצרפתיות, חלב צריך להיות המזון היחיד לתינוקות מלידה ועד גיל 6 חודשים. אכן, הוא מכיל את כל חומרי התזונה החיוניים להתפתחותם והגנתם מפני זיהומים. רגע מיוחד באמת של חילופין בין הורה לילד, הנקה, בין אם בשד או עם בקבוק, מכסה את כל צרכי התינוק.

הנקה יכולה להיות או בלעדית, כלומר מורכבת אך ורק מחלב אם, או משולבת, כלומר מתוספת על ידי שימוש בבקבוקים.

הנקה משולבת מורכבת אפוא מחילוף בין הנקה לבין לקיחת תחליף חלב אם.

 

למה ליישם הנקה משולבת?

בעוד שהנקה מציעה מגוון של יתרונות משמעותיים הן לאם והן לילד, היא יכולה להיות קשה. אכן, הנקה תוצע לך במהלך שהותך בחדר לידה, במהלכה אנשי מקצוע בתחום הבריאות יהיו שם להדריך אותך. ברגע שתחזרי הביתה, עלולים להתעורר קשיים כמו:

* ייצור חלב לא מספיק

* כאב חזה חמור

* היווצרות סדקים בפטמות

* גודש בשד

* דלקת או אפילו פטרת

 

על מנת להקל על האם מתסמינים אלה ולהבטיח שהתינוק עולה במשקל היטב, ייתכן שיומלץ לעבור להנקה משולבת (התייעצי עם הרופא או רופא הילדים שלך).

בנוסף לקשיים הקשורים להנקה עצמה, המעבר להזנה משולבת עשוי להיות מוחלט כדי לגמול את התינוק לפני החזרה לעבודה או כדי לכלול את האב בטקס היומי המיוחד הזה.

 

כמה בקבוקים והנקות צריך ביום במהלך הנקה משולבת?

ניהול אופטימלי של הנקה משולבת דורש הבנה מעמיקה של הצרכים הייחודיים של תינוקך. בהתחלה, הציעי את השד בכל פעם שהוא מבקש, ואז הפחיתי בהדרגה את תדירות ההנקות.

בעת המעבר להאכלה בבקבוק, חיוני לקבוע לוח זמנים כדי להבטיח הן את התזונה הטובה של ילדך והן את שמירת החלב שלך.

בהתאם לסימני הרעב של תינוקך, את יכולה לתכנן להניק כל שעתיים עד שלוש. הבקבוק, לעומת זאת, צריך להיות מוכנס בהדרגה.

אכן, תינוקך עדיין לא רגיל לשתות עם פטמת סיליקון ומכיר רק את טעם החלב שלך. לכן, את יכולה להתחיל עם בקבוק אחד ביום. לאחר מכן, אחרי 2 עד 4 ימים בקצב זה, את יכולה לעבור ל-2 בקבוקים ביום וכן הלאה.

 

לזכור:

* חכי עד שייצור החלב שלך יהיה מבוסס היטב לפני הכנסת הבקבוק.

* כבדי את הקצב והרעב של תינוקך

* לעולם אל תכריחי אותו לסיים בקבוק.

* אם ייצור החלב שלך יורד, את יכולה לשאוב כדי להפעיל מחדש את ייצור החלב.

 

מומלץ לשמור על שלוש האכלות ביום לאורך זמן. אחת בבוקר לפני היציאה לעבודה, אחת כשאת אוספת את ילדך בשעות אחר הצהריים המאוחרות ולבסוף, אחת בערב.

בין אם את מניקה או מאכילה בבקבוק, חשוב להיות ממוקמת בנוחות עם כרית הנקה.

 

התינוק מסרב לבקבוק, מה לעשות?

גמילת תינוק אינה תמיד קלה. אכן, כפי שציינו, האחרון לא תמיד מוכן להיפרד משד אמו ולהאכיל את עצמו עם בקבוק. כמו כן, קורה שהוא מסרב לשתות תחליף חלב אם.

כדי להימנע ממצב זה, אפשר להקדים ולהשכיב את התינוק בחדר משלו. זאת כדי שהוא לא יריח יותר את חלב אמו כשהוא מתעורר. את יכולה גם להתחיל להכניס את הבקבוק עם חלב שאוב, פעם או פעמיים בשבוע, כדי להרגיל אותו לפטמת הסיליקון.

 

טיפ: שימי כמה טיפות מהחלב שלך על פטמת הבקבוק כך שהיא תשמור על הריח המוכר של החלב שלך.

 

בכל מקרה, נראה חשוב לזכור שהנקה, בין אם בלעדית, משולבת או האכלה בבקבוק, היא בחירה אישית לחלוטין. כבדי את הצרכים שלך ושל ילדך והכל ילך בצורה חלקה!

Website By TalPress