משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

חגורת גזים חמה, הטריק להקלה על קוליק תינוקות

האם התינוק שלך בוכה בעוצמה במשך מספר שעות ביום? סביר מאוד שיש לו מה שנקרא בדרך כלל קוליק תינוקות. בניגוד למה שאולי חשבת, זה לא בהכרח מתייחס לכאבי בטן, אלא להתקפי בכי סדירים ועזים. התקפים אלה יכולים להימשך כ-3 שעות ביום, בעיקר בשעות אחר הצהריים המאוחרות או בתחילת הערב. קוליק תינוקות משפיע על עד 40% מהילדים, לצערם הרב של הורים צעירים שלא יודעים איך להרגיע את הקטן שלהם. נראה כאן שחשוב לספק שקט ונוחות לתינוק שלך במהלך המשברים הללו. שימוש בחגורת גזים  או במנשא עור לעור יכול לעזור להרגיע את התינוק שלך.

קוליק תינוקות: הגדרה

קוליק מאופיין בבכי מוגזם ללא סיבה ברורה בתינוק בריא אחרת.

תסמיני קוליק יכולים להתחיל כבר שלושה שבועות לאחר הלידה, אך הם הכי נפוצים בין שישה לשמונה שבועות. הם בדרך כלל משתפרים בהדרגה עד גיל ארבעה חודשים. אם התסמינים נמשכים מעבר לגיל זה, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע רפואי.

למרות שהמונח "קוליק" מרמז על קשר למעיים, הסיבה המדויקת לתופעה זו נותרת לא ידועה.

 

קוליק תינוקות: סימנים

במהלך פרקים קשים אלו, הן עבור הילד והן עבור ההורים, התינוק בוכה בעוצמה רבה למשך פרקים ארוכים, לעתים קרובות ללא יכולת להתנחם (זה נקרא גם בכי תינוק בלתי ניחם).

במהלך התקף קוליק, התינוק:

* בוכה;

* קומץ את אגרופיו ומסמיק;

* מקשיח את שרירי הרגליים והבטן שלו. הוא עשוי גם לקפל את רגליו כנגד בטנו;

* יש לו בטן מתוחה ולעתים קרובות יש לו גזים;

* יכול גם לקשת את הגב.

התינוק נעשה חסר מנוחה, מתפתל ובוכה לפרקי זמן ארוכים, לפעמים למשך מספר שעות.

למרות שזמנים אלה יכולים להיות קשים מאוד, חשוב לציין שקוליק תינוקות אינו מהווה סיכון לבריאות הילד, מכיוון שזו אינה מחלה בפני עצמה.

 

איך להקל על קוליק: התמקדות בחגורת הגזים ומגע עור לעור

קוליק תינוקות אינו נחשב למחלה, מה שאומר שאין תרופה לטיפול בו. הורים שחוו אפיזודות קשות אלה יודעים כמה קשה יכול להיות להרגיע את התינוק שלהם, גם כשהם מנסים כמיטב יכולתם. עם זאת, חשוב לציין שישנם פתרונות שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק שלך במהלך הקוליק.

 

המטרה העיקרית היא להפחית גירויים כדי לעזור לתינוק שלך להירגע כמה שיותר. זוזו לאט, נסו תנוחות שונות. שימו לב היטב למה שנראה מרגיע או מרגיע את התינוק שלכם. לפעמים שיטה אחת עשויה לעבוד למשך כמה דקות, ואז אתם עשויים להזדקק לנסות גישה אחרת או אפילו לשלב מספר טכניקות.

 

התחילו בכך שתוודאו שכל הצרכים הבסיסיים של התינוק שלכם מסופקים (חיתול נקי, שובע, טמפרטורה וכו'). לאחר מכן חשוב להכניס את עצמכם לסביבה רגועה ומעומעמת. אז שכחו מהטלוויזיה, אחים צועקים או אפילו אורות חזקים. עם זאת, אתם יכולים להשתמש ברעש לבן ברקע.

 

בין הפתרונות להקלה על התקפי בכי, אנחנו יכולים לציין:

* להניק,

* לנדנד בעדינות את התינוק,

* אמבטיה,

* לצאת לטיול בחוץ,

* לעטוף את התינוק,

* להגביל כניסת אוויר בזמן ההנקה

 

לבסוף, מומחי Candide מציעים לכם שני פתרונות להקלה על היילוד שלכם: חגורת הגזים שלנו מנשא עור לעור.

 

חגורת הגזים שלנו: חום ונוחות

חגורת הגזים שלנו היא דרך יעילה להרגעת קוליק אך גם כאבי בטן ודאגות קטנות אחרות של תינוקות באמצעות שימוש בחום. אכן, בקבוק מים חמים או חגורת הגזים המיוחדת למיקרוגל מספקת תחושה מרגיעה הודות לחום. ולה יש  בנוסף אפקט מרגיע על שרירי בטן מתוחים.

 

בנוסף, חגורת הגזים שלנו מגרה את זרימת הדם באזור הבטן. זה עוזר להקל על התכווצויות ואי נוחות הנגרמות מהפרעות עיכול של התינוק.

 

החום העדין שלה מספק תחושת נוחות, שמרגיעה אותו ונותנת לו תחושת ביטחון.

 

חשוב תמיד להשתמש בחגורת הגזים בזהירות. וודאו שהיא לא חמה מדי כדי למנוע כל סיכון לכוויות. אם יש לכם ספק לגבי כאבי התינוק שלכם, התייעצו עם איש מקצוע רפואי.

 

בנוסף לחום המופץ על ידי חגורת הגזים, אתם יכולים לעסות את בטן התינוק שלכם בכיוון השעון.

 

גלו את חגורות הגזים למיני עיסוי של Candide

 

מנשא עור לעור: מפחית מתח ומייצב את התינוק

מגע עור לעור בין התינוק להורה הוא שיטה יעילה לעזור להרגיע התקפי בכי בלתי ניתנים לניחום. זאת מכיוון שכאשר התינוק מונח ישירות כנגד העור החשוף של ההורה, זה יוצר תחושת ביטחון ונוחות שעוזרת לווסת את הרגשות של התינוק.

 

מגע עור לעור מעודד שחרור של אוקסיטוצין. שנקרא לעתים קרובות הורמון האושר, הוא עוזר להפחית מתח וחרדה. בנוסף, מגע פיזי ישיר עוזר לווסת את טמפרטורת הגוף של התינוק שלך, מה שיכול לעזור להרגיע את התינוק שלך בזמנים של מצוקה.

 

לבסוף, קצב הלב והנשימה של התינוק יכולים גם להסתנכרן עם אלה של הוריו. זה מחזק את תחושת החיבור והנוחות. על ידי תרגול עור לעור באופן קבוע, התינוק מסוגל יותר ויותר להירגע ולהירגע במהלך התקפי קוליק.

Website By TalPress