משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

טיפים שיעזרו לתינוק לישון

האם לתינוק שלך יש בעיות לישון לאורך כל הלילה? האם את רוצה להכין את עצמך בצורה הטובה ביותר כדי לעזור לתינוק שלך לישון? שגרות לפני השינה, נסיגות שינה, הבדלים בין יום ללילה… קוראלי דוהין, מומחית להורות ותמיכה בתקופת ההריון, נותנת לך את העצות שלה לעזור לתינוק שלך לישון.

 

האם צריך לקבוע שגרת שינה מהלידה?

בחודשים הראשונים של חיי התינוק שלך, חשוב מאוד ללכת בקצב של היילוד שלך. אין צורך בהכרח להגדיר משהו ספציפי כפי שנדבר מאוחר יותר על שגרות שינה. כאן, אנחנו יותר בתצפית על התינוק שלנו, התינוק ישן הרבה וכשהוא מתעורר זה לתקופות קצרות מאוד. יהיה זמן בקבוק, זמן ארוחה ואז שוב זמן של שינה.

כמה זמן תינוק ישן?

אז, אנחנו הולכים לדבר על קבוצות גיל כאן, אבל חשוב לזכור שכל תינוק שונה ושכל אחד הולך בקצב שלו. מ-0 עד 6 חודשים, התינוק יהיה על 14 עד 16 שעות שינה (על פני יממה של 24 שעות). אחר כך, מ-6 עד 12 חודשים, נהיה על 12 עד 14 שעות שינה. ומגיל שנה, התינוק יישן בין 11 ל-14 שעות ביום.

איך לעזור לתינוק להבדיל בין יום ללילה?

ההבדלים בין יום ללילה יעזרו לתינוק לעשות את ההבדל, או לפחות יעזרו לו להבחין בין שלבי התנומה לשלבי הלילה כי אנחנו יודעים ששלבי הערות במהלך הלילה הם המסובכים ביותר.

למעשה, כדי לעזור לתינוק שלך לישון, תנסה לחיות באופן נורמלי במהלך היום, כלומר עם הרעשים הרגילים. המשך לעשות את עבודות הבית שלך, את הכלים שלך, אל תנסה להסתיר רעשי רקע כמו טלוויזיה, מוזיקה וכו'.

בסוף היום, אתה לא צריך להסס להוריד את התריסים כדי לעזור לילד שלך להירדם כמה שיותר. כך, לאט לאט, תצליח לעשות את ההבדל הזה בין יום ללילה. אז אנחנו מורידים את התריסים, מדליקים אורות קטנים ועמומים ואז ננסה להפחית את הקולות אולי על ידי דיבור קצת פחות בקול רם. כל האלמנטים הקטנים האלה חשובים מאוד כדי לעזור לתינוק שלך להירדם.

מהן רגרסיות שינה של תינוקות?

נסיגות שינה יהיו נוכחות אצל תינוקות עד גיל שנתיים בערך. כשאנחנו מדברים על רגרסיה, אנחנו מדברים גם על רכישה בהתפתחות הילד. יש שלבים: בסביבות 3 חודשים של הילד ואז בסביבות 6 חודשים, 8-9 חודשים, שנה… בכל פעם, יש שלבים קטנים כאלה, ואז אנחנו יכולים לראות שהילד רוכש משהו בהתפתחות שלו. חשוב להיות מודעים לזה.

 

נסיגה יכולה להימשך בין שבועיים ואפילו 3 שבועות מקסימום, אחרת זו כבר לא נסיגת שינה. שוב, המספרים האלה הם רק נקודות ייחוס וכל ילד הוא שונה.

כשאנחנו מדברים על התפתחות, זה לא רק ברמה המוטורית. יש גם שפה למשל, זה באמת כל מה שהם רוכשים, ולכן זה גם ישפיע על השינה כי הם פשוט רוצים לחוות מחדש את כל זה במקום לישון! זה הרבה יותר מעניין להמשיך לעשות כל מה שהם הצליחו לגלות וללמוד במהלך היום שלהם.

אם אתה זקוק לעצות על טקסי שינה, אנו מזמינים אותך לגלות את המאמר שלנו בנושא זה. הוא מכיל 6 טיפים שבוודאי יכולים לעזור לך.

Website By TalPress