משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

טסים עם התינוק? הנה הטיפים שלנו

עם התקרבות הקיץ, אתם רוצים להתרחק מהכל ולנסוע? הורים רבים מהססים לטוס כשהתינוק שלהם עדיין קטן. אנחנו מבינים, ההתארגנות שונה לחלוטין! עם זאת, להיות עם תינוק אינו מחסום לנסיעות. אנחנו מסבירים כיצד להתארגן במאמר זה!

 

מתי אפשר לטוס עם תינוק?

רוב חברות התעופה מאפשרות לתינוקות בני 7 ימים ומעלה לעלות למטוס. עם זאת, אנו ממליצים בחום להמתין עד שלתינוק שלכם יהיו כל החיסונים לפני הטיסה.

בררו לגבי חיסוני החובה או המומלצים ליעד שלכם; קדחת צהובה או שחפת עשויים להיכלל ברשימת החיסונים שיש לבצע אם אתם נוסעים לגיאנה, אסיה או יעדים אקזוטיים אחרים.

 

אילו מסמכים נדרשים כדי לטוס עם תינוק?

כמו כן, אם אתם רוצים לטוס עם תינוק, הוא יזדקק למסמכים! בהתאם ליעד שלכם, החברות עשויות לבקש מכם:

 

דרכון בתוקף

ויזה (בכמה מדינות ברחבי העולם)

זכרו גם להביא את ספר המשפחה ואת פנקס החיסונים של התינוק… לעולם אינכם יודעים!

 

כמה עולה כרטיס טיסה לתינוק?

בהתאם לגיל התינוק שלכם, מחיר הכרטיס יהיה שונה. אם התינוק שלכם מתחת לגיל שנתיים, ואתם רוצים לטוס איתו על הברכיים שלכם, מחיר הכרטיס שלו יהיה בערך 10% ממחיר כרטיס למבוגר. מגיל שנתיים, לתינוק יצטרך להיות מושב משלו, ואז עלות הכרטיס תעלה ל-70 ואפילו 80% מכרטיס מבוגר.

 

אם תרצו שלתינוק שלכם מתחת לגיל שנתיים יהיה מושב אישי, תחויבו במחיר כרטיס לילד בן שנתיים ומעלה.

 

טיפים לטיסה עם תינוק

ישנם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לעבור טיסה טובה עם התינוק שלכם! בניגוד לכל הציפיות, הטיסות הראשונות של התינוק שלכם במטוס יכולות לעבור טוב מאוד. עם זאת, אתם צריכים לדעת כמה טיפים טובים!

 

  • העדיפו טיסות ישירות והימנעו מעצירות ביניים כדי לקצר את משך הנסיעה ככל האפשר.
  • חלק מחברות התעופה מאפשרות לכם להזמין עריסה חינם לתינוקות מתחת לגיל 9 חודשים ו/או 70 עד 80 ס"מ! אלה מתחברות לקיר המטוס, ומאפשרות לכם להיות בשורה הראשונה, עם העריסה ממש מולכם. לרוב מבוקשות מאוד, זכרו להזמין אותן מוקדם ככל האפשר! אם מספר הורים מעוניינים בהן, תינתן עדיפות לתינוקות הצעירים ביותר.
  • העדיפו לצאת בלילה. התינוק שלכם יירדם בקלות רבה יותר, אם הוא ישן במשך הלילה כמובן!
  • במהלך ההמראה או הנחיתה, הניקו את התינוק או תנו לו בקבוק כדי שיוכל לבלוע ולא יסתמו לו האוזניים. לחלופין, אתם יכולים לתת לו מוצץ או לתת לו לשתות מים.
  • זכרו להביא סרום פיזיולוגי כדי למנוע התייבשות של רירית התינוק ובמיוחד של העיניים עם הגובה.
  • בחרו מושב ליד החלון כדי שתוכלו להישען על קיר המטוס כשאתם נושאים את התינוק לזמן ממושך. מושב זה גם יאפשר לכם להראות לתינוק את העננים אם אתם טסים במהלך היום.
  • הלבישו את התינוק בהתאם, לעתים קרובות קר במטוסים! דרך אגב, אם אתם צריכים עזרה בידיעה איזה שק שינה לקחת איתכם, כתבנו מאמר כדי לעזור לכם!

לחברות גדולות, לעתים קרובות יש הצעת "ילדים" עם תפריט מתאים, בידור, צעצועים או בובות מוצעות, ולפעמים אפילו מתקני עלייה למטוס.

לבסוף, זכרו שטיסה עם תינוק במטוס רחוקה מלהיות מרגיעה. כנראה שתצטרכו ללכת הלוך ושוב במעברי המטוס כדי למתוח את רגליו, או להוציא נשק סודי כמו הטאבלט (גם אם אנחנו לא מעריצים גדולים, במצב חירום, פתרון חירום) כדי לעזור לו להעביר את הזמן.

 

הטרולי האידיאלי לטיסה עם תינוק

תינוק… זה הרבה ציוד! אבל במטוס, אנחנו מוגבלים מאוד בכמויות שאנחנו יכולים לקחת. קודם כל, דעו שלתינוק מגיע תיק עליה למטוס אחד, גם אם הוא טס על הברכיים שלכם! אגב, הנה רשימה של דברים חיוניים לתכנן בתיק החיתולים שלכם:

 

  • ארוחות לתינוק למשך כל הטיסה (אם אתם מאכילים את התינוק בבקבוק, הצוות יכול בקלות לחמם אותו עבורכם!) עם סינרים או חיתולי בד
  • סט אחד או שניים של בגדים בהתאם לאורך הטיסה שלכם
  • סרום פיזיולוגי כפי שהוזכר קודם
  • פעילויות קטנות לבידור התינוק (ספרים חדשים, צביעה, מדבקות וכו')
  • כל הדברים החיוניים להחלפות (חיתולים, מגבונים, לינימנט וכו')
  • שמיכה קטנה לשמור על חום התינוק

שימו לב שמזון לתינוקות מותר ללא הגבלה, כמו גם תרופות מרשם!

 

לבסוף, אנו מאחלים לכם חופשה נהדרת עם התינוק שלכם! ומעל הכל… אל תתנו למבטים של נוסעים אחרים כשהם רואים את התינוק שלכם מגיע למטוס, או כשהקטן שלכם בוכה… זה תינוק וזה נורמלי. קחו נשימה עמוקה, והכל יהיה בסדר.

Website By TalPress