משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

עשרה טיפים להנקה מוצלחת

האם אתם מצפים לתינוק ויש לכן שאלות לגבי הנקה? יותר ויותר אימהות פונות לאפשרות זו להאכיל את ילדן, אבל בואו נהיה כנים, הרפתקת ההנקה מלאה בתפניות! אז, איך אפשר להצליח ולהביא את הפרויקט הזה לסיומו? הנה 10 טיפים להנקה מוצלחת.

 

הנקה, למה לבחור בחלב אם?

יש יתרונות רבים בבחירה להניק את ילדך.

 

ראשית, מבחינה תזונתית, חלב אם מכיל את כל החומרים המזינים שתינוק זקוק להם כדי לגדול ולהתפתח באופן בריא, כולל חלבונים, שומנים, סוכרים, מינרלים וויטמינים. בנוסף, לתינוקות יונקים יש סיכון מופחת למחלות מסוימות, כמו שלשולים, דלקות אוזניים, אסטמה ואפילו מחלות כרוניות כמו השמנת יתר וסוכרת.

 

לאחר מכן, על ידי הנקה, נשים מפחיתות את הסיכון למחלות מסוימות כמו סרטן השד והשחלות, וכן מחלות כרוניות אחרות כמו סוכרת מסוג 2.

 

מנקודת מבט מעשית יותר, מעניין לשקול את היתרון הכלכלי של הנקה. אין עלויות הקשורות לרכישת אבקת חלב או בקבוקים, וקל ליישם אותה ביומיום מכיוון שאין צורך להכין, לחמם את החלב או לנקות את הבקבוקים. בנוסף, הנקה היא יותר ידידותית לסביבה מכיוון שהיא לא מייצרת פסולת הקשורה לבקבוקים חד פעמיים או אריזות פלסטיק.

 

לבסוף, יתרון משמעותי: הנקה יכולה לחזק את הקשר בין האם לילד באופן מאוד חזק.

 

חשוב לציין שהנקה עשויה לא להיות אפשרית או מתאימה לכל האימהות, וחשוב לדבר עם רופא או יועצת הנקה על מה הכי טוב עבורך ועבור התינוק שלך. חשוב גם לזכור שלא לרצות או לא להיות מסוגלת להניק זה לגמרי נורמלי. אל תדאגי, זה לא אומר שאת אמא רעה!

 

עשרה טיפים להנקה מוצלחת

אם את מתעניינת בהרפתקת ההנקה, דעי שחיוני להכין את ההנקה שלך היטב. אל תהססי לקרוא ספרים בנושא, או להיות מלווה על ידי יועצת הנקה.

 

אז, הנה 10 טיפים שימושיים להנקה מוצלחת:

 

  1. למדי כמה שיותר על הנקה לפני שהתינוק שלך נולד. קראי ספרים, השתתפי בשיעורי הנקה, או פגשי אימהות אחרות שהניקו. ככל שתדעי יותר על הנקה, כך תרגישי יותר בנוח ובטוחה.

 

  1. תני לתינוק שלך הזדמנות לינוק לעתים קרובות ולפי דרישה. לתינוקות יש צרכי אנרגיה גבוהים והם צריכים לינוק לעתים קרובות כדי לגרות את ייצור החלב.

 

  1. ודאי שהתינוק שלך ממוקם נכון בשד. התאמה נכונה של תנוחת התינוק שלך חיונית כדי למנוע כאב וסדקים.

 

  1. שתי הרבה מים ואכלי בריא. התזונה שלך חשובה לייצור החלב ולבריאות שלך עצמך.

 

  1. השתמשי בכרית הנקה כדי לעזור לך לשמור על תנוחה טובה ולהקל על הלחץ על הזרועות והכתפיים.

 

  1. אל תדאגי אם את לא מייצרת כמות חלב כפי שהיית רוצה. רוב האימהות מייצרות מספיק חלב להאכיל את התינוקות שלהן. אם את לא בטוחה, דברי עם הרופא שלך או יועצת הנקה.

 

  1. אל תשתמשי במשאבת חלב בתחילת ההנקה, זה יכול לשבש את ייצור החלב.

 

  1. היי סבלנית. הנקה יכולה להיות קשה בהתחלה, אבל זה נהיה קל יותר עם הזמן.

 

  1. קבלי עזרה ועידוד ממשפחה וחברים.

 

  1. אל תוותרי מהר מדי. ייתכן שייקח זמן להנקה זמן להתבסס, אבל זה שווה את זה. התמידי ובקשי עזרה אם את צריכה.

 

על ידי מעקב אחר טיפים אלה, תהיי בדרך הנכונה להצלחה בהנקה. זכרי, כל אם ותינוק הם שונים, אז היי סבלנית והתאימי את הטיפים למצב שלך.

 

לסיכום, הנקה היא בחירה בריאה וטבעית להאכלת תינוק, אבל היא יכולה להיות קשה לחלק מהאמהות. על ידי מעקב אחר 10 הטיפים שהוצגו במאמר זה, תהיי בדרך הנכונה להצלחה בהנקה. חשוב ללמוד כמה שיותר על הנושא לפני שהתינוק שלך נולד, אבל מעל הכל, חשוב לזכור שכל אם ותינוק הם שונים. יש כמספר ההנקות כמספר המשפחות, כל סיפור הוא ייחודי.

 

בנוסף, אם את נתקלת בקשיים, אל תהססי לבקש עזרה מאיש מקצוע בתחום הבריאות או מיועצת הנקה. ומעל הכל, זכרי… הרווחה שלך באה קודם: אם ההנקה לא עובדת, זה לא כישלון! עדיף להאכיל בבקבוק בשלווה מאשר שההנקה תהיה מסובכת עבור שניכם.

Website By TalPress